Қоғам

Instagram-дағы қалалық «жаңалықтар»: БАҚ па, әлде эмоция бизнесі ме?

Күн сайын мыңдаған қазақстандықтар қалалық Instagram парақшаларынан «жаңалықтарды» оқиды. Алайда олардың кімнің тарапынан және қандай мақсатта жарияланатынына мән бере бермейді. Көбіне айғайлы тақырыптар мен жағымсыз оқиғалар тізбегінің артында шынайы ақпарат беру ниеті емес, керісінше эмоция тудыру, назарды ұстап қалу және жарнаманы қымбатырақ сату есебі тұруы мүмкін.

«Жанжал экономикасы» қалай жұмыс істейді және неліктен қалалық паблик – бұл БАҚ емес, оның көшірмесі? Осы және өзге де маңызды сұрақтардың жауабын Жалған ақпаратқа қарсы іс-қимыл орталығының жаңа шығарылымында айтамыз.

Қазақ тіліндегі шығарылым: https://t.me/AntiFakeCenter/59

TuraNews

Back to top button